Welcome, Guest
Username Password: Remember me

COD 4 vs. RvS
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: COD 4 vs. RvS

COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #557

Med tre timers erfaring med COD 4 synes et billede at tegne sig; Indpakningen i COD 4 er meget bedre, dvs. grafik, lyd mv., men det halter også på game-play:

1. Mere lotto-skydning
2. Respawn
3. Jeg bryder mig ikke om level-systemet, mht. flere våben mv.

Hvad synes I andre?

// wix

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #558

• ELITE-DK
  • Senior Boarder
Med mine 600 timers erfaring med cod 4 så synes jeg nu helt klart cod er bedre.

Respawn afhænger jo af hvad du spiller og hvordan serveren er opstillet.

Synes også at level systemet er rigtig fedt. Jo længere man kommer op i rang jo mere er der at vælge imellem..

Der kunne måske godt ha været et Rang system som de har i BF så man kunne se hvordan man lå i verden.

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #559

Levelsystemet er måske meget fedt hvis man er på level 55, men ikke hvis man er på level 7.

Er det ikke rigtigt at det er meget nemmere at ramme i COD?

// wix

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #560

Vi spillede kun S&D/TDM de første 4-6 måneder (skud på tasken) uden respawn, hvilket er noget at det tætteste du kommer på RvS.
Men er nu begyndt at blande lidt mere mellem de forskellige spiltyper, for adspredelsens skyld, idet at vi jo efterhånden har spillet COD4 længe. Tænk på at du lige er starte med at spille COD4, og COD5 udkommer allerede inden for få måneder.

Med hensyn til level, er det tæt på fløjtende lige meget hvad level du er på, det er efaring og kendskab til kortene der tæller. Jeg spiller sgu lige ringe/(godt) om jeg bruger en standard karakter eller jeg bruger min egen personlige, men der er dog forskel på min spillestil/mit spil alt efter hvad karakter jeg bruger.

Med hensyn til at ramme, kan jeg ikke huske en skid fra RvS efterhånden, så det tør jeg ikke svare på.
Last Edit: 9 years, 11 months ago by NurseBetty-=N-W-O=-.

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #561

Med hensyn til at ramme er min erfaring, at hvis du ikke sigter og skyder enkelt skud eller korte byger, rammer du ikke en skid. Jeg har ofte tømt et helt magasin med hanen i bund på en, hvor jeg havde så meget spredning på, at jeg ikke ramte. Specielt med de lang skæftede skydere, på lang afstand, er det vigtig at få ro på kroppen og sigte på målet, ellers rammer du ikke.

Og jo du kan være svine heldig, at lave det ondeste hofteskud på lang afstand, og få et headshot.
If in doubt lay down supressive fire. And call in an airstrike.

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #562

Hej Wix, jeg hadede også spillet først, syntes det lignede noget jeg havde set i BF2 or CS.. Respawn, total bunny-jumping-lotto-skydning og ikke mindst knivning

Men da NWO serveren først var sat op som S&D og alt blev fjernet med respawn osv. så begyndte det at ligne utroligt meget RvS. Der er da stadig nogle enkelte NOBS der bunny-jumper og kniver folk men det er heldigvis også dem der lider af kronisk penismisundelse

Level systemet var også en af de ting jeg synes stank, og vil ikke give SL ret når han siger han spiller lige dårligt med standard kontra en "made" karakter, det er vist mere hans opfattelse

Nu hvor vi har spillet det 6mdr med S&D er det faktisk meget sjovt med en variation med mix server setup. Så mit råd Wix giv det tid og specielt her hen over weekenden vil du sikker lærer en
masse nyt.

BB

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #566

• Seti_Sniper
  • Plutonium Boarder
  • Im the uber Spammer
tjaa jeg er nu enig med Wix og BB

ranking stinker og respawn er total... yeaaaa hit and run
ikke en skid taktisk er er i det !
det hele går mere eller mindre ud på at få nogle kills og nogle points

Specielt det ranking system er total forvrængende af spillet !
dette giver dem som spiller meget en fordel... ikke dem som er gode spillere !

Jeg må erkende jeg spiller kun CoD4 fordi jeg har mange "venner" som spiller det, og at der pt ikke er ret meget andet som kan "fornye" RvS

CoD4 er helt klart ikke et spil som jeg bare må have startet op en weekend aften (som RS og RvS var)... nu spiller jeg mere for det sociale aspekt. og fuck det at man dør og ikke lige har det nyeste Golden Gun.

anyway har efterhånde skrevet så mange "reviews" af dette game/spille-stil at jeg ikke gider uddybe det mere
*|DTF|* Seti_Sniper
www.danishtaskforce.dk
!! The more U know, The more U doubt !!

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #567

Ranking systemet er ikke noget et råbe hurra for, men jeg ser det ikke som noget problem, med 8-20 timers spil så er du level 55, hvis det er så fandes vigtig at være det.
Hvis man bruger lidt tid på nettet og spiller spillet, vil man tit og ofte se at en på eks. level 10 sagtens kan ligge i top på en server, hvor der måske er 30 inde, og vi har også selv fået prygl op til flere gange på egen server af en med lav level, normalt fordi folk har lavet en ny profil, så nej jeg gir ikke en skid for om man bruger custom eller standard personer.

Næææææ...erfaring og "kort-kending"
Last Edit: 9 years, 11 months ago by StormLord -=N-W-O=-.

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #568

• ELITE-DK
  • Senior Boarder
Der vil jeg nok give SL ret..

Re:COD 4 vs. RvS 9 years, 11 months ago #569

• Raven
  • Fresh Boarder
1. Mere lotto-skydning

Jeg synes der er mindre lotto skydning. I rvs kom der mange bande ord fra min side fordi spillet ikke altid registrede at man ramte (specialt med sniperne var man ofte nød til at afgive et varselskud)
Jeg synes dog at det er for let at ramme i cod4, man kan ofte hoppe rundt om et hjørne og fyre en byge af og ramme en fra lang afstand.

2. Respawn

Domination er den eneste mode jeg gider spille med respawns i da fjenden ikke pludslig spawner bag dig (med midre du har alle punkter)

3. Jeg bryder mig ikke om level-systemet, mht. flere våben mv.

Nye våben giver kun små fordele, når først du er kommet op og får dit første fullauto våben med red dot så er resten bare for at få variation. Og det tager ikke alt for lang tid at nå 55.
Det er perks jeg savnede mest da jeg startede forfra fra level 1. at være sniper uden jammer eller rende rundt uden silent slippers eller hvad det hedder gør ting en del sværre.

Mit største problem med cod4 er helikoptere, når man ligger og agere busk så kan man ikke gør andet end løbe ind og gemme sig indtil den forsvinder igen
Last Edit: 9 years, 11 months ago by Raven.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.13 seconds