Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Nvidia GTX 970
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Nvidia GTX 970

Nvidia GTX 970 2 years, 10 months ago #5419

TG kan dette være skyld i dit skærmen problem...

Nvidia GTX 970
Last Edit: 2 years, 10 months ago by Deleuran -=N-W-O=-.

Re: Nvidia GTX 970 2 years, 10 months ago #5420

Når jeg læser artiklerne, handler det noget om at der et problem med at noget af Ram'en ikke kører med sammme hastighed.

GPU memory benchmarks run on GeForce GTX 970 show that the GPU is not able to address the last 700 MB of its 4 GB of memory.

www.techpowerup.com/209205/geforce-gtx-9...o-3-3-gb-report.html

Tror ikke det er det der gør at skærmen går i sort. Er mere tilbøjlig til at tro at det er min DELL skærm den er gal med. Jeg har ingen problemer med sort skærm, når jeg bruger min gamle LG skærm.
If in doubt lay down supressive fire. And call in an airstrike.

Re: Nvidia GTX 970 2 years, 10 months ago #5421

• Seti_Sniper
  • Plutonium Boarder
  • Im the uber Spammer
lige en strøtanke....
jeg har set ligene problem før, og desværre er sådan noget udstyr konsumvare dvs nøjagtighed er ikke i højsædet.

lad os antage:
din skærm kan køre 80hz refresh
dit kort er sat til 80hz refresh
men fakta kan din skærm kun køre 79hz pga dårlig justering/komponent tolerance (alt i toleance kæde er i negativ)
og dit kort køre 82hz af samme grund som skærm, bare i maks i tolerance kæden
nu lander du på en dif på 3hz, og skærme har det med at sige... ahah jeg kan ikke køre det jeg får, så lukker jeg ned.

og det kan være grunden til at din gamle skærm dur... den er i også i plus på tolerance kæden.
har du prøvet at sætte din refresh ned ??

PS: nu ligner den tråd noget som er midt i en snak så jeg kender ikke forhistorien... men her er et bud ud fra de 2 posts fra jer.
PSS: "fejlen" om man vil i 970er kortet gør ikke at skærm går i sort, kortet bliver bare markant langsomere... hvis du kommer over de 3,5gb ram udnyttelse.... det er altså meget for de fleste programmer når aldrig op i nærheden i forbrug
*|DTF|* Seti_Sniper
www.danishtaskforce.dk
!! The more U know, The more U doubt !!
Last Edit: 2 years, 10 months ago by Seti_Sniper.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.12 seconds