Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Ny

Ny 3 years, 9 months ago #4869

• Kaptajnen
  • Fresh Boarder
  • kaptajnen = steamid
Hej NWO

Feg prøvede at finde en intro tråd, men i såfald er den godt begravet.

Jeg søger en gamer comunitie for de gamle drenge, er selv 30,mest fordi der begynder at være lidt langt imellem andre jævnaldrende jeg kender og deres interesse for gaming.

Jeg søger en casual gruppe som godt kan lide at hygge omkring forskellige spil uden at gå alt for meget op i de små detaljer. Min generelle indstilling er at vi spiller for at have det sjovt og ikke for at vinde med livet som indsats.

I lyder som en hyggelig gamer gruppe og ville gerne have muligheden for at prøve at spille med nogle af jer.

min yngling genre er nok RTS, spiller en del CoH2, men hygger også med fps'ere og mmo'er dungeon crawlers ect.

Håber at møde nogle af jer.

mvh Rune

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4870

Hej Rune

Gamle drenge, ikke for seriøse, hyggelige, med en svaghed for øl og vin, og en god sviner i ny og næ - det er her!
Introtråd kan du lede længe efter, så fine er vi ikke 

Vores ”officielle” fællesspil er pt. Call Of Duty Ghost, det spiller vi hver søndag kl. 20:00, hvor vi alle gør os umage for at mødes, det er også dette spil vi spiller til netparty. Det er spillet alle har, og gør at vi alle kan samles, at spillet så ikke er lige fedt for alle lever vi med, da det er fællesskabet og hyggen der er i højsædet.

Hvad der så ellers sker i løbet af ugen er en lidt blandet fornøjelse. Vi er 2-3 stykker der spiller BF4, og 4-7 stykker der spiller World Of Tanks som det ser ud i øjeblikket. Det hænder også at COH2 kommer op af skuffen, men det er ikke meget i øjeblikket. ”Trollespil” og RTS er også på programmet når der er noget der fanger.

Syntes helt klart at du skulle kigge forbi på Teamspeak, og adde os på Xfire hvis du bruger det.

Teamspeak3: ts.nwo.dk
Xfire: nwoserver, tgunner, stormlord, elcidnwo, nursebetty007, cwix, ressaps, deleuran76, troll74, diablo1973

\\ Stormy

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4873

På forsiden af hjemmesiden, kan man i højre side, under "Waterway Shipping", se når der er nogen på TS.

\\ WX

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4876

• Kaptajnen
  • Fresh Boarder
  • kaptajnen = steamid
Jeg siger mange tak for info og velkomst jeg vil kigge forbi på jeres teamspeak, og evt få installeret X-fire, godt nok lang tid siden jeg har brugt det program, vil meget gerne være med til generel spil hygge og det er godt nok også lang tid siden jeg har været til LAN arrangement, hvilket er savnet

godt nok skal det siges at jeg aldrig rigtig har spillet call of duty, har altid været mere på BF siden når det kom til den genre.

er der nogle af jer der aktivt spiller Hearthstone?

mvh Rune

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4877

• Kaptajnen
  • Fresh Boarder
  • kaptajnen = steamid
har installeret Xfire og added den liste du nævner stormy, under brugernavnet "kaptajnen83"
Last Edit: 3 years, 9 months ago by Kaptajnen.

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4881

Super, så skulle der være mulighed for at fange hinanden.

Så vidt jeg ved, er der ikke nogen af os der spiller Hearthstone, det skulle da lige være EC, han hygger nogle gange med mystiske spil i smug

Der bliver for øvrigt spillet WoT til den store guldmedalje her i weekenden, hvis du skulle få lyst til at kigge forbi TS og sige hej, eller spille med.
Det kunne også være vi kunne overtales til et spil COH2, selvom det er længe siden vi har være på den vogn.

Last Edit: 3 years, 9 months ago by StormLord -=N-W-O=-.

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4882

• Kaptajnen
  • Fresh Boarder
  • kaptajnen = steamid
cool, vil nok gerne være med til at prøve lidt WoT, har dog kun prøvet det lidt så er monster noob til det.

ikke nogen på Hearth stone det var da ærgeligt, det er i åben beta i øjeblikket, og jeg vil mene at det er et must for alle der er eller har været fan af warcraft serien om det så er Wow eller de gamle rts'ere der er tale om.

CoH2 er jeg altid frisk på
Last Edit: 3 years, 9 months ago by Kaptajnen.

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4883

Hejsa,
Der er flere måder at komme igang med "World og Tanks" på, som før øvrigt er et "gratis" spil. Jeg foreslår at du først arbejder dig op til en T18 eller en Panzerjaeger I. Hvis du stadig synes om spillet så køber du en Lowe asap. og en "premium account" i weekenden, for at tjene søvlpenge til udvikling af andre tanks. Lowen laver i snit ca. 50000 i overskud pr. kamp.
// WX
Last Edit: 3 years, 9 months ago by Wix -=N-W-O=-.

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4884

Wix -=N-W-O=- wrote:
Hejsa,
Der er flere måder at komme igang med "World og Tanks" på, som før øvrigt er et "gratis" spil. Jeg foreslår at du først arbejder dig op til en T18 eller en Panzerjaeger I. Hvis du stadig synes om spillet så køber du en Lowe asap. og en "premium account" i weekenden, for at tjene søvlpenge til udvikling af andre tanks. Lowen laver i snit ca. 50000 i overskud pr. kamp.
// WX

Har du aktier i det firma Wix?

Re: Ny 3 years, 9 months ago #4885

Kaptajnen wrote:
..ikke nogen på Hearth stone det var da ærgeligt, det er i åben beta i øjeblikket, og jeg vil mene at det er et must for alle der er eller har været fan af warcraft serien om det så er Wow eller de gamle rts'ere der er tale om....

Det er vist kun EC og GS der har været på Wow gennem tiden.
Last Edit: 3 years, 9 months ago by StormLord -=N-W-O=-.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.17 seconds