Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Sådan kan man også tjene guld i World Of Tanks
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Sådan kan man også tjene guld i World Of Tanks

Sådan kan man også tjene guld i World Of Tanks 5 years, 3 months ago #4015

EC var så venlig at spotte ham, og skyde ham et par procenter ned, så jeg kunne ile til fra den anden ende af mappet og lave et "Do or Die run".... Det blev til et "Do and Die run" men hvad gør man ikke for lidt guld

gulddreng.JPG

Bemærk det lille emblem over kampvognen til venstre. Det er desværre mig der holder ved siden af.

worldoftanks.eu/news/3348-new-and-improved-hunt-us-down/
Last Edit: 5 years, 3 months ago by StormLord -=N-W-O=-.

Re: Sådan kan man også tjene guld i World Of Tanks 5 years, 3 months ago #4019

Ja.. Du har hermed bevist at du er og bliver en killstealer... Jeg fortjener mindst halvdelen af gevinsten.

Re: Sådan kan man også tjene guld i World Of Tanks 5 years, 3 months ago #4025

Killstealer vil jeg nu ikke kalde det, for som jeg husker det holdt du uden elastikker (bælter – til ikke indfødte kampvogns folk) og skreg på hjælp. Men la´ nu det ligge for det har intet med sagen at gøre.

Næ det var præmien jeg havde i tankerne, for selvfølgelig skal den deles, men nu da man ikke kan overføre guld i spillet har jeg fundet en alternativ måde at gøre det på.

Planen er som følger: Jeg vil fra tid til anden afregne 10 guld af gangen ved at affyre et guldskud i dit bovpanzer, det betyder at du har omkring 24 stk. til gode, da jeg muligvis ”ved en fejl selvfølgelig” er kommet til at skyde på dig en enkelt gang tidligere.

Re: Sådan kan man også tjene guld i World Of Tanks 5 years, 3 months ago #4026

Javel ja. Så vil jeg bare minde dig om at jeg giver tilbage i sølvskud, og de er eftersigende dødbringene mod blodsugere...
Last Edit: 5 years, 3 months ago by ElCid-=N-W-O=-.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.12 seconds