Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Call of Duty: Modern Warfare 3
(1 viewing) (1) Guest

TOPIC: Call of Duty: Modern Warfare 3

Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 9 months ago #3450

måske lidt godt nyt i posen fra Activision.

www.eurogamer.dk/articles/2011-08-17-ded...odern-warfare-3-p-pc

BB

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 9 months ago #3451

Lyder jo nice nok, MEN jeg vil se det før jeg tror det

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 9 months ago #3452

• Seti_Sniper
  • Plutonium Boarder
  • Im the uber Spammer
enig... lad os nu se !
*|DTF|* Seti_Sniper
www.danishtaskforce.dk
!! The more U know, The more U doubt !!

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 7 months ago #3564

Hurtig review af MW3.
SP = eftermiddag.
MP = hastighed i spillet minder rigtig meget om COD4, bunnyhop og knivning er stadig rigtig underholdende dog knap så tilgivende som i COD4 (du skal tættere på og mere på manden, til gengæld kan du næsten trække kniven igen med det samme). Våbene er noget mere realistisk, UMP/MP5/P90 kan ikke bruges til at pille folk ned med på afstand (der findes stadig heldige skud). mulighed for tube og kastekniv, hoppeminer og klisterbomber. kun 1 clay (med mindre man kan låser op for muligheden for flere undervejs)
de normale radar, strike og chopper, er erstattet af et sindrigt system af forskellige muligheder, du har nu 2 slots til at gemme dine killstreaks bonuses.
Du vælger på din klasse hvilken type killstreak bonuses du kan få (support, assist og en mere jeg ikke kan huske her).
banerne findes både i store og små, så selv med bare 6-8 på, kan man vælge baner der passer.
Grafikken har selvfølgelig fået en tand op fra COD4, men er ikke på højde med BF3, motoren er 4-5 år gammel, til gengæld skal der så heller ikke investeres i en masse nyt isenkram til hjemmeunderholdnings centeret.
Mulighed for dedicated servers, eneste forskel på mw3 og cod4 er at man ikke kan levelere på dedicated servers. Jeg har selv spillet et par timer nu og kan kun sige at rykket fra COD4 spilmæssigt og underholdningsmæssigt holder fint, der er selvfølgelig ændringer, men man køber jo heller ikke et nyt spil der bare er det samme som det man har i forvejen.

BB

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 7 months ago #3567

Kan fortælle at ens spillernavn ikke kan ændres inde i spillet.(man får automatisk ens mailadresse før @ som spillernavn)

Det man skal gøre er at gå ind på sin "Steam account" under "settings" og ændre profilnavnet til sit spillernavn. Jeg har ændre mit så det passer med Tag og det hele.
If in doubt lay down supressive fire. And call in an airstrike.
Last Edit: 6 years, 7 months ago by Tgunner -=N-W-O=-.

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 7 months ago #3568

her kan man læse hvordan man lever en dedi server og hvordan man joiner en.

sledgehammergames.com/blog/view/98

men har ikke kunne finde noget på om der er XP til ens almendelige konto.

GS
ses i optikken sigt lavt i målet og håb på opspringere.

GunSmith

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 7 months ago #3569

• Seti_Sniper
  • Plutonium Boarder
  • Im the uber Spammer
nice at se det med Dedi server og at man kan ændre ingamenavn (ikke som i BF3. Origin bruger ens Origin navn (har jeg ladet mig fortælle)

men skal vi poste penge i skidtet ? BF3 siger mig ikke så meget (ingen Dedi keder mig)
*|DTF|* Seti_Sniper
www.danishtaskforce.dk
!! The more U know, The more U doubt !!

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 7 months ago #3570

Status pt. - Har spillet BF3 i ca. 40 timer og MW3 i ca. 4 nu.

Som det ser ud i øjeblikket er jeg done med BF3 - alt for meget spawn-circus for mit vedkommende.

MW3 har mange ting som minder om cod4 (hvilket jeg godt kan li´), og hvis man holder sig fra TDM-circus og normal mode - Så er det guld værd efter min mening, men som sagt har kun leget med det i små 4 timer nu, men hardcore mode er veje frem
Last Edit: 6 years, 7 months ago by StormLord -=N-W-O=-.

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 7 months ago #3571

Ja har ikke spillet BF3, så ingenting smart eller dumt om det. Jeg har dog spillet MW3 i ca. 10 min. mere en sl og jeg er stadig positiv. Det er rigtig der en masse dårlig meta kritik, og meget af det er sandt, det er nok mest en genudgivelse af blackops dog nu med dedi og lidt mere fokus på pc community'et. Så jeg kan godt forstå de folk der har investeret i et spil som ikke ændre meget grafisk osv. ja så ville jeg nok også føle mig mere snydt, men det har jeg ikke og kan kun sammenligne med COD4.

BB

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3 6 years, 7 months ago #3572

Jeg har flere gange været ved at bestille MW3 på nettet , men er hver gang stoppet pga. alle anmeldelserne og sammenligninger med MW2 (dog med nye perks og killstreaks). MW2 blev lidt for meget skydetelt efter min mening.

Så pt. springer jeg over (smed dog lidt penge efter Skyrim, så jeg kan spille tryllestav).

Hvis det er det nye søndags og LAN spil, vil jeg overveje det igen til januar, når jeg kommer hjem igen.
Time to create page: 0.13 seconds