Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Folkets mening
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Folkets mening

Folkets mening 8 years ago #2640

Jeg har overbevist mig selv om at mine problemer med COD skyldes at jeg ved min skam tuning af grafikkort, har beskadiget det. Så jeg vil om nogle månder kaste nogle penge i grams til et nyt kort.

Jeg har set på følgende og vil høre folkets mening om kortene.

ASUS EAH5870/2DIS/1GD5/V2 (1 GB)

ASUS EAH5850/2DIS/1GD5 (1 GB)

Eller om der er nogle alternativer som er bedre når min max. pris er omkring de 3000,-
If in doubt lay down supressive fire. And call in an airstrike.
Last Edit: 8 years ago by Tgunner -=N-W-O=-.

Re:Folkets mening 8 years ago #2641

Spar lidt "ekstra" op og få et rigtigt kort fra AMD/ATI HD6000 serien
www.octeamdenmark.com/nyheder/1-nyheds-k...de-hd6000-serie.html

Re:Folkets mening 8 years ago #2642

Men men men, det er jo nemt nok at annoncere et nyt kort når man så ikke efterfølgende kan levere det før end næste generation kort er på banen igen.

Valget er vel ikke svære TG, hvorfor give sig selv 5850 når 5870 lyder af så meget mere

BB

Re:Folkets mening 8 years ago #2643

• Seti_Sniper
  • Plutonium Boarder
  • Im the uber Spammer
hmmm syntes at jeg har hørt den fugle synge før... om OC og ødelagt pc hos NWO...... tager jeg fejl

anyway hvis jeg husker rigtig så har du et mobo som ikke understøtter Nvidia's SLI, men ATI's crossfire.
så du skal nok først beslutte dig om det kan komme på tale på et tidspunkt for så er det jo ATI vejen du skal.

Skulle jeg vælge ville jo nok gå efter Nvidia da jeg finder deres drivers bedre og generelt finder chippen/kort bedre.

og ja så skal du jo nok kigge ned i mulevarpen og se hvad den siger når det kommer til hvilken generation der skal til.
*|DTF|* Seti_Sniper
www.danishtaskforce.dk
!! The more U know, The more U doubt !!

Re:Folkets mening 8 years ago #2648

Det er ATI vejen jeg går, for så kunne jeg jo på et tidspunkt smide et kort mere i maskinen.

Men jeg er enig med dig Seti, at Nvidia har jeg også kun gode erfaringer med, men jeg har ATI kort i en af mine gamle maskiner, og det kører også upåklagelig. Så på det punkt har jeg ingen præferencer.
If in doubt lay down supressive fire. And call in an airstrike.

Re:Folkets mening 8 years ago #2649

• GFO_Hoffi
  • Senior Boarder
vi i GFO er en hel del der osse er gået ATI vejen de fleste med 5870 og nogle få med 5850

kan kun sige det sparker røv med de kort og driverne er der ingen problemer med sidste nye er 10.9

Re:Folkets mening 8 years ago #2659

• Destroyer
  • Junior Boarder
Jeg har også ATI kort... men dog "kun" 5770 serien, men 2 i Crossover og de sparker sku også ganske godt røv.
se evt. indlæg i dette forum..:www.nwo.dk/index.php?option=com_kunena&a...;catid=2&id=1821
De ligger i prisklassen 1100 - 1200 kr. pr. stk.

Jeg køre med Catalyst 10 driveren.
Last Edit: 8 years ago by Destroyer.

Re:Folkets mening 8 years ago #2662

• GFO_Hoffi
  • Senior Boarder
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.10 seconds