Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Hvem har det største dyr...
(1 viewing) (1) Guest

TOPIC: Hvem har det største dyr...

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1903

Det er min forståelse at BB ikke kun har skiftet OS, men også tweaket dyret en hel del.
// WX

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1904

Og den forståelse har du fået på trods af at jeg skrev i min post at det var std instillinger ??
men hvis du mener at min cpu og v-card ikke køre med std hastighed, så er det korrekt, men det køre stabilt med de settings! og den forbedring jeg har fra 20038 til 20774 er ved at
skifte fra vista til xp.

BB

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1905

BB -=N-W-O=- wrote:
Og den forståelse har du fået på trods af at jeg skrev i min post at det var std instillinger ??

Ja, og det var jo ikke forkert, vel? Med "std. inst." mente jeg fabriksindstillinger, men jeg kunne godt læse mig til at du mente noget andet.

// WX

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1907

Jo jo men der er jo ingen på skemaet med fabriksindstillinger,
bortset måske lige for Diablo.

BB

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1909

• Seti_Sniper
  • Plutonium Boarder
  • Im the uber Spammer
men BB har du planer om Win7 ? som jeg skrev kunne det være fandens sjovt at samligne de 3 OSer på samme system
*|DTF|* Seti_Sniper
www.danishtaskforce.dk
!! The more U know, The more U doubt !!

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1911

Ja jeg har kørt Win7 beta/RC program, men er lidt gal i skralden over at jeg ikke får bedre opgraderingspris fra min Vista Ultimate til Windows 7, synes man smider en masse penge efter MS uden de reelt levere (her tænker jeg på Vista) men det hele ender jo nok med en windows 7.
Lavede en "tynd" Vista 64 install lige inden jeg installerede XP 64. Uden andre programmer installeret fyldte Vista ca. 40G efter 2-5 dage, grundet en meget omtalt mappe til dll i windows mappen (WinSxS)

Benchmarks placere (endnu) Win 7 i mellem xp og vista, men mon ikke det flytter sig lidt når vga-/chipsetdrivers bliver rettet og optimeret henover de næste par år.

Her er fra nogen der har testet alle 3 systemer:
Testfreaks

BB

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1915

Fandt lige et andet GFkort, så det gamle 7800 er blevet skiftet ud med et 8600 GTS

6000.JPG

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1916

Jeg fornemmer linjerne blive trukket op her før netpartiet

Skal vi forvente lidt tweaking fra nursen også

BB

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1918

Vi er vist lige nødt til at ha´ lidt naturlig respektafstand mellem første- og andenpladsen. Så lige en lille update herfra.

21581.JPG

Re:Hvem har det største dyr... 8 years, 11 months ago #1919

• Seti_Sniper
  • Plutonium Boarder
  • Im the uber Spammer
og jeg ligger på en sikker sidste plads inden weekenden... lidt respekt for det... og tænk på det når jeg skyder for sent

så i stedet for TK øl vil jeg heller have en skilling til ny pc
*|DTF|* Seti_Sniper
www.danishtaskforce.dk
!! The more U know, The more U doubt !!
Last Edit: 8 years, 11 months ago by Seti_Sniper.
Time to create page: 0.14 seconds